woensdag 28 april 2010

Podiumavond


DE BAND heeft opgetreden. Ze waren goed, echt goed! Het zelfgeschreven nummer, 'My dad has a sexual affaire with the queen' zat goed in elkaar. Over wie zijn dad het gaat weet ik niet en wil ik ook niet weten!! De bandleden Jesse, Quinten, Pieter en Ruben stonden op het podium van Odeon alsof ze al jaren met elkaar spelen... Dit is slechts 1 jaar!
We gaan veel van ze horen, let maar op! Het nieuwe seizoen van 'De wereld draait door' misschien...We wachten de eerste cd ongeduldig af.

Wereldroem in Zwolle was er natuurlijk al. Dat heeft de Kameleon gebracht! Herkennen jullie R nog?? Kijk de dvd nog maar eens voor het zoekplaatje.














1 opmerking:

Anoniem zei

O wow!! Wat een stoere neef!!! Mag ik de volgende keer ook mee????? Super trots ben ik hoor! Tja en dat mijn broer weleens warm wordt van Beatrix??? Of zou het onze queen in spe zijn?!!hihi

Tot snel!! groetjes Carolien