dinsdag 4 januari 2011

Ineens zie je iedereen haken....in 1980....

Ineens zie je iedereen haken! Dat ik dit nu lees in het blad Handwerken uit juni 1980!
Bij de kringloop heb ik een tijd geleden een paar jaargangen opgeduikeld van dit blad. Leuk voor de haakpatroontjes..dacht ik..
Helaas heeft de vorige eigenaar de bijlage eruitgehaald ...
Ach we kunnen toch nog niet op het strand,camping,balkon....




Natuurlijk ben ik wel weer aan het haken! 'De jongens zijn aan de beurt. Daarom deze 'kleurtjes'
Tjaa moet toch stoer..laat je maar verrassen de volgende keer. Ze worden minstens zo leuk als deze poppen sokjes!
********

De reactie van mevrouw 'PIEP' uit Ede is een echte uitdaging!!! Maat 39 moet ook vast gaan lukken!!
Leuk hoor..alle reactie's trouwens. Ook die van Annemarie's breiblog. Ga zeker proberen mee te doen met de Link Your Stuff.
Even uit vogelen hoe dat werkt...

Gelukkig heeft Loek veel behoefte aan'winterslaapjes' Terwijl ze zo lief in de mand bij me ligt kan ik gewoon door handwerken.
En oh deze puzzel ligt eigenlijk ook te wachten ...de sneeuw is weg,vakantie voorbij, maar toch wil ik 'm maken...grrgrr
Tjaa ik wil, ik wil, het is altijd weer eerst 'puzzelen' met de tijd....er zijn ook nog dingen die ik moet...
De avond is nog lang! ;)


Geen opmerkingen: