vrijdag 25 februari 2011

Niet te veel nadenken...



Het lijkt saai, maar toch weer wat tijd voor de bloemetjes gemaakt. Lekker werkje om niet bij na te denken...
Eigenlijk zijn er nog wel meer van die werkjes waar je niet bij na hoeft te denken..ahum zoals strijken, koken,stofzuigen,schoenen poetsen, dweilen***

Ik heb er vandaag dan ook niet over nagedacht.

De woonboulevard stond op ons programma.
Zoals gewoonlijk zien we er niets wat ons allebei ( A&G ) aanspreekt...
De kringloop leek uiteindelijk ook nog een optie! (vooral  om spullen naar toe te brengen!!)
Je kunt dan gelijk nog even snel rondkijken...
Het resultaat was een paar mooie bladen,in een taal
 *** die  ik nog beter spreek, dan lees geloof ik***
blablablablabladen
in het
FRANS
moet lukken om er inspiratie uit te halen, er staan veel mooie foto's in!
 en daar ga ik eens heerlijk voor zitten vanavond!
Dit is het kastje dat we eigenlijk zoeken.... denk ik.....

2 opmerkingen:

Maartje zei

Dat kastje, wat gaaf!!!! Dat zoek ik vanaf nu ook, haha.
Goede vangst die tijdschriften, heerlijk om op de bank in weg te dromen.

Ik denk trouwens bij strijken, stofzuigen etc. wel de hele tijd na, namelijk dat ik het zonde van mijn tijd is, dadelijk alles toch weer vies is en ga zo maar verder. Nee hoor, soms doe ik dat, maar ik zit toch echt leiver te haken.

Fijn weekend, groetjes Maartje

rozemie zei

Wat leuk, al die mooie tijdschriften. De Franse stijl is zo mooi, maar geef mij toch maar engelstalige magazines.... Dat leest toch iets vlotter. Wanneer begin je aan je kastje ? Veel plezier ermee, groetjes !