vrijdag 11 februari 2011

www.kidsdolls.nl

Een kopje ...maar niet voor mijn koffie hoor!
Het staat op een kastje en had nodig een afstofbeurtje nodig...Als ik er naar kijk krijg ik zin om even te gaan snuffelen bij de kringloop!
Toch eerst maar weer eens even tijd maken voor wat haken en naaien!
Het handwerken zelf stond even op een laag pitje deze week. Mijn webwinkeltje heeft nu aardig vorm gekregen. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maarrrr...als je al even wil kijken..... http://www.kidsdolls.nl/

Ik hoop er regelmatig iets nieuws op te zetten!
Je mag gerust suggesties doen en laten weten WAT je 
leuk vind of graag wil zien...

Gelukkig heb ikzelf wel redelijk veel inspiratie...maar  het is ook heel leuk om iets te maken wat een ander graag ziet!!

Veel plezier met het shoppen!

1 opmerking:

Maartje zei

Je webwinkeltje ziet er goed uit!! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Die babyjurkjes zijn erg schattig!

Groetjes Maartje