donderdag 12 mei 2011

Oeioei...


Alweer een heel klein jurkje voor Kidsdolls. Maatje 56.
Eind mei kan ik weer verkopen op een markt.
Dus nog even wat leuks maken!

Een spijkerjurkje opgepimpt!
 Loek heeft in de tuin een MOT ontdekt en denkt vast: 'Hee wat mot dat'....Ondanks brommen en blaffen bleef de mot gewoon op haar speeltje zitten...Dat vond Loek nou niet echt geweldig!! Zo'n indringer kan maar beter een beetje op afstand blijven! Ik moet zeggen dat ik die mot ook  liever NIET tegenkom in het donker!:)) Het beest lijkt eigenlijk meer op een gecamoufleerd vliegtuig....



En nou wegvliegen  maar!!!

3 opmerkingen:

Maartje zei

He getsie, wat een vies beest die mot. Ik vind bijna geen enkel insect eng, maar motten vind ik op de een of andere manier altijd heel angstaanjagend....
Leuk shirt en jurkje. Dat heb je zo verkocht lijkt me.

Groetjes Maartje

H.T. zei

Hello,Geriene:-)
Incredible photos.You always have something interesting:-)
Both dresses are so beautiful,that I could wear them! :-)Both in individual style.The first one-very elegant and the second-I'm in love with at the first sight:-)
I have never seen such a moth!It really looks like a mask plane straight from the army-hahahaha:-)))NO wonder-Loek was so interested.I also would be.It must be a kind of some rare spieces,possibly.
Warm Hugs and Greetings-Halinka-

Hanneke zei

Wat een leuk idee, om zo een jurkje of shirtje te maken of op te leuken! En je hond, wat een geweldige snoet heeft ze!