woensdag 26 oktober 2011

Elke dag een draadje*

Elke dag een draadje! Zo heet de tentoonstelling waar ik gister met mijn vriendin ben geweest in het verzetsmuseum in Amsterdam. Het is verbazingwekkend hoe  dames in oorlogstijd en gevangenschap geborduurt hebben met draadje uit kleding een restjes stof. De moeite waard om naar toe te gaan


Natuurlijk konden  Jeanine en ik het niet laten ook lekker rond te dwalen tussen marktkraampjes op het Waterlooplein.
Allebei een leuk rokje van Zand a'dam gekocht... super rokje want je kan het aan twee kanten dragen..In deventer heb ik er ook al eens een gekocht...
****************
Thuis weer met de beentjes omhoog met de gehaakte sloffen! Zijn niet zo heel erg charmant, maar heerlijk warm!




Maartje heeft de sjaal om die ik heb gehaakt van 'Katia triana'
Van dat leuke bandjes wol wat je uittrekt tot een soort visnet draad.
Volgens mij vindt ze het een geslaagd haakwerkje :)..
Het staat ook super, dus ik ga er meer m/haken!!

Geen opmerkingen: