dinsdag 11 oktober 2011

Koffietijd en handwerken


Vandaag is het zulk heerlijk herfstweer dat ik na de boodschappen even tijd neem voor Loek, koffie, bloggen en handwerken.

Afgelopen zondag was ik jarig en heb een gezellige dag gehad!
Leuke kado'tjes..
Onder andere deze giga bol om mee te haken.
Leuk om weer eens iets nieuws uit proberen.


Vanmiddag zal het vast al donker genoeg zijn om de kaarsjes aan te doen..
Ben ik altijd gek op! Er gaan heel wat waxinelichtjes en kaarsen door in de winter.

Het voering stofje voor de gehaakte tas is uitgezocht door de aanstaande gebruiker!
Een vrolijk bloemetje. Er komt ook een rits in, dus aan de slag*

2 opmerkingen:

Maartje zei

Alsnog gefeliciteerd! Mooie bol heb je gekregen, ben benieuwd naar wat het wordt!

Ik kan ook genieten van lichtjes, open haard etc. wanneer het "echt" hefst is. Lekker wegduiken op de bank, heerlijk!

Groetjes Maartje

Theetante San zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuke kadootjes heb je gekregen. Ik heb nog nooit met Zpagetti gewerkt ... ik ben benieuwd naar je resultaat!

Fijne dag!
San