vrijdag 11 november 2011

Gezellig!

Gezellig deze lichtjes aan!
Het is vandaag 11 november...de dag dat mijn lichtje schijnen mag*
Hier in Zwolle komen de kinderen langs de deur met een mooi lied en hopen dan op een lekker snoepje!
Nou dat kunnen ze krijgen hoor!
 Ruben, onze oudste, is vorig weekend negentien jaar geworden!
De eerste keer dat hij met een lampion thuis kwam van de peuterspeelzaal kan ik me nog levendig herinneren.
Het fenomeen 'st. Maarten lopen' kende zijn moeder (nog)niet....
Toen steeds het belletje ging, moest de buurvrouw mij uitleggen dat de kinderen een snoepje verwachten!!
Inmiddels zijn er al heel wat jaartjes voorbij en ook onze kinderen hebben heel wat kilo's snoep opgehaald...
Nu delen we alleen nog maar uit gelukkig.
Er is nooit een tandarts in Zwolle geweest die bezwaar heeft gemaakt geloof ik, dus we gaan vrolijk door met de traditie!

Misschien is het echt wel koud genoeg voor een warme muts vanavond.
Deze week heb ik niet zoveel gemaakt...
Maar zo'n musje is altijd leuk om te haken!

Verder begonnen aan een rokje!
Lekker fantaseren met kleurtjes en wolletjes!
Vanavond op de bank met dochter Maartje naar de Voice kijken en lekker haken!

Het is een leuke steek geworden..lijkt wel breiwerk..maar nee hoor!!

wordt vervolgd*

2 opmerkingen:

Alynia zei

Ik was gisteren in Utrecht met vrienden, daar vieren ze Sint Maarten heel erg uitgebreid. Leuk!

Hippehaakwerkjes&zo zei

Wat een mooie steek lijkt inderdaad gebreid ...mm ben benieuwd naar het eind resultaat.

groetjes Jacqueline