zondag 11 december 2011

Ditjes en datjes*

Het lijkt wel of er af en toe te weinig tijd is om een berichtje te schrijven!
Dat komt natuurlijk omdat ik druk was met het maken van ditjes en datjes / opdrachtjes!
Zoals deze slinger voor baby TIJN!
Geweldig leuke naam ook weer.

Op de Quiltbeurs in Arnhem,  waar ik alweer een paar weken geleden was,
had ik gelukkig weer wat leuke stofjes meegenomen.
Onder andere dit leuke dierenstofje..

Dit schattige popje heeft Maartje als surprise gemaakt voor een klasgenoot!
Zo leuk geworden.
Een piepklein beetje hulp van mij maar hoor!
Zo vliegt de week voorbij en ook het weekend zit er ook al bijna op.
Maarrrr dekerstboom staat!  Er was ook nog wat tijd om te haken en te naaien.(weer een Apie..)
Let op* deze week laat ik weer meer zien!
*******************
*************

3 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat leuk je naamslinger blijft leuk om zoiets te geven zeker als de naam er ook nog op staat!
Leuk de suprise zal vast een van de leukste van de klas zijn geweest!!
En de tijd gaat veels te snel er is zit gewoon te weinig tijd in dag :-)
Het is zeker leuk om met kaarsjes avond in Gouda te zijn gewoon gezellige sfeer en er wordt altijd veel georganiseert een aanrader!!
Fijne week gr Jacqueline

rozemie zei

Je bent weer druk in de weer met allerlei maaksels. En wat goed dat Maartje net zo creatief is ! Ik heb eens moeten glimlachen met je linkjes 'you might also like...' :voorjaar ????
De winter al beu ?

De Merle zei

Maartje heeft ook al zoveel talent zeg! Van wie zou ze dat hebben?
Groetjes,
Karin