vrijdag 20 januari 2012

Haken!*


Slofjes*haken*slofjes*haken*
***************
Omdat er zoveel slofjes gehaakt worden, dacht ik dat het tijd gaat worden voor een patroon..
Let maar op! Dit weekend ga ik een patroon uitwerken met foto's.
Eerst moet er nog wat gehaakt worden voor een opdracht en tjaa wat moet:) gaat voor.

En let op...het haakvirus is besmettelijk*
Maartje is ook aan het haken geslagen en dat stemt mij als hakende mam natuurlijk heeeeel vrolijk*


Maartje kijkt er ook vrolijk bij, dus het bewijst wel dat het ontspannend kan werken*
Vandaag heeft ze wol gekocht en is aan een sjaal begonnen.
Knap hoor dat ze het zo snel heeft geleerd...

Zelf heb ik het geleerd  toen ik een jaar of zeven was.
Mijn eerste werkstuk was een pannelap die een aparte vierkante vorm kreeg.
Ik heb er wel vertrouwen in dat maartje de sjaal prachtig recht gaat haken!*

En natuurlijk hoop ik dat ze het zo leuk gaat vinden dat ze mee kan haken voor
KIDSDOLLS*

Het is leuk om te zien dat er steeds meer volgers bijkomen!
Welkom allemaal!
En voor alle leuke reacties: Bedankt*

Fijn weekend**
**********************************

5 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ohhh ik zit nu al in spanning af te wachten!!!!!
Ik ben nu al nieuwsgierig ............. En ja het is ook heerlijk om te doen en erg verslavend :-)

Lieve groetjes Jacqueline

De Merle zei

Hé leuk een tutorial. Ik ga ze ook haken dan hoor!

En dat van die pannenlap met aparte vorm herken ik ook! hahaha
Ik weet nog dat we op school moesten leren breien. Het moest een bal worden pffff, wat het wel werd weet ik niet, maar geen bal...
Groetjes,
Karin

Unknown zei

Deze zijn ook weer heel erg leuk.
Ik heb mij ondertussen ook wat verdiept in de schoentjes en op zoek gegaan naar filmpjes.
Hier en daar wat aan gepast en het lukte.
Ik ben zo benieuwd hoe jij ze maakt.
Ik kijk er naar uit.
Erg leuk dat je dochter ook besmet is want ja
het is zeker een virus.
Groetjes en een fijn weekend Bigitte

Anoniem zei

:D Leuk mam!

Liefs,xx

Andina zei

Hoi Geriene,

Je hebt gelijk hoor, is inmiddels geregeld!

Fijn weekend,
Andina