vrijdag 13 januari 2012

Kussenkado*

Eindelijk was het weer  zover!! Achter de naaimachine!
Ik heb een kussen gemaakt voor: JOOST...
Hij is gisteren twee jaar geworden die grote knul!

De letters heb ik er met textiellijm opgeplakt.

Nou Joost, ik hoop niet dat je de verrassing al gezien hebt....
zondag komen we bij  op bezoek en kjken we of het leuk staat op de bank of op je grote bed!!
(De foto's zijn wel een beetje bleek van de flits, morgen maar even over doen als de ZON schijnt)

Het is bijna een gewoonte aan het worden , steeds weer een blogje met slofjes...
Toch heb ik gisteren even bij de tv deze kleine zwarte ballerina/slofjes gehaakt.

3 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

WAt een stoere leuke kussen heb je gemaakt en je slofjes jahh ik blijf het helemaal te gek vinden!!!
Fijn weekend Lieve groetjes Jacqueline

fotolabida maria zei

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

Anoniem zei

Ik maak zelf ook regelmatig kussens, ik vind deze erg mooi! Ik ga voor je stemmen op Annemarie's blog!