donderdag 16 februari 2012

Borstmutsje*

Er werd me gevraagd of ik ook een borstmutsje kon haken!
Een uitdaging om te maken. Hier zie je een klein babyborstmutsje!

Het staat niet alleen schattig, maar er zit ook nog een gedachte achter!
Kijk hier maar eens.
Het is voor mezelf alweer heeel lang geleden dat de borstvoeding een 'grote' rol speelde voor mijn kids:-)
Toch ben ik nog steeds  een voorstander van borstvoeding!
En natuurlijk mag dat gezien worden*


Deze natuurlijke kleurtjes zijn mooi.
Misschien ga ik nog weel even met andere kleurtjes experimenteren.


en..eindelijk gister ook even achter de naaimachine voor een leuk dekentje
voor een wiegje of kinderwagen.
Quilten op de naaimachine kwam ik tegen op youtube.
daar later maar weer eens meer over als ik er meer mee ga doen..
#nu weer even haken#
*******************************************************

1 opmerking:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ja hij is grappig en de intentie er achter is helemaal super!!
Ik heb mijn dochter ook borstvoeding gegeven en ik vind dat erg belangrijk geweest het is gewoon iets van moeder en kind!!
Ik heb je een Liebster blog award gegeven.
Gr Jacqueline