donderdag 23 februari 2012

Weereenswatanders**

Loek kijkt een beetje verveeld..
Weer gehaakte slofjes.....
Het is echt niet zo dat ik alleen nog maar haak hoor!
Deze week ben ik ook begonnen aan een loper voor de tafel.
Kleurtjes die hier mooi in huis passen.
Het viltpakket heb ik op de handwerkbeurs gekocht met een frans boekje waar het patroon in staat.

Na wat vertaalwerk en goed kijken naar de plaatjes ben ik aan de slag gegaan!

Gisteravond toch stiekum de haaknaald gepakt:-)
Er moet ook wel een voorraadje komen voor Kidsdolls*
Er komt wel weer een markt aan en dan kan ik natuurlijk niet met een lege kraam
gaan zitten!
Er zal ook  iets voor het voorjaar moeten komen , maar daar ga ik eens over nadenken!

De knopen doos er maar eens bij gehaald en dit is het resultaat !
Grijze slofjes opgevrolijkt met knoopies*


Deze sneeuwwitjes zijn toch ook leuk!

******************************************
*************************
************
De zon schijnt en ik ga heerlijk wandelen met Loek**

2 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Super leuk je slofjes en wat leuk dat vilten pakket dat ziet er goed uit.
Succes nog even met je pakket en maken van spulletjes voor je kraam.
Gr Jacqueline

Unknown zei

Mooie tafel loper.
Je slofjes zijn weer erg leuk.
Je hebt mij er helemaal mee angestoken. Heb er ook al aardig wat gehaakt.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte