donderdag 15 maart 2012

Vrolijke kleurtjes**

Het is een heel vrolijk kleurtje wat ik voor deze gehaakte schoentjes
heb gebruikt.
Het is alleen van dat garen waar je steeds met je haaknaald tussen steekt...ggrrr..
Herken je dit :-)

Wel leuk al dat haken, maar soms krijg ik bericht van mijn elleboog dat het beter is
om eens even wat anders te doen..

Daarom ook maar weer een vrolijk babyrokje gemaakt in maat 68
Deftig plooitje aan de voorkant*


En met dit t-shirtje is het een compleet setje*


Dit setje is gemaakt en alweer verkocht!
Het is zo leuk te dat er steeds meer opdrachten komen en dat er veeeel bezoekers van Kidsdolls zijn.
De meeste belangstelling gaat naar de gehaakte slofjes/laarsjes/schoentjes en mutsjes*
************
En alweer 116 volgers! Bij 200 volgers zit er wel weer een leuke giveaway in.
.

Heel leuk en allemaal bedankt voor alle bezoekjes bij Kidsdolls*




4 opmerkingen:

Unknown zei

Oh ja! Dat ken ik, dat is echt enorm vervelend. Je draad wordt er ook zo lelijk van dan...

Lief en Mooi zei

ik herken het ook, irriteer me er ook aan!
wat een schattig rokje, een leuk setje. En kan me voorstellen dat er veel belangstelling is voor je maaksels het is allemaal zo lief:-)

Unknown zei

Een heel erg leuk stelletje.
Ook je schoentjes zijn weer erg leuk.
Groetjes Brigitte

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Zo je bent goed bezig je schoentjes zijn weer erg leuk en een leuk stelletje heb je gemaakt super leuk!!
Dat setje wat je verkocht heb vind ik ook heel erg leuk!
Lieve gr Jacqueline