donderdag 27 september 2012

Wolwolwol


Deze soklaarsjes zijn leuk hè!!
Voor diegene die ze ook graag willen haken, heb ik een patroon gemaakt*
Ben nog niet helamaal zeker of het klopt..
Wil je het uitproberen?
Stuur een mailtje naar geriene@home.nl
Nu ga ik mijn best doen om de slippertjes te vertalen tot een patroon..

Deze doos vol met wol heb ik gekregen van een tante..inclusief drie! breinaalden.
Leuke bollen allemaal.

Ook een kluit borduurgaren,joehoe ga ik lekker uitelkaar plukken*

Deze geitensokkenwol lijkt me zo leuk om kleine sokjes van te maken.
Heel stoer lijkt me dat!


Voordat ik er weer aan begin ga ik eerst aan de koffie en af en toe even lekker lezen..
Dat komt er eigenlijk veeeeel te weinig van*

 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik had juist deze week je patroon op gezocht voor de baby laarsjes.
Heb ze vorig jaar wel gehaakt maar dat was zo lang geleden dat ik weer even moest kijken.
Maar toch maak ik ze weer anders.
beetje van jou en een beetje van andere.
Ik ben benieuwd naar je patroontje.
Ik heb mijn laarsjes proberen uit te schrijven maar dan mis ik weer ergens een paar steken en daar heb ik er weer teveel.
Ik wil je patroontje best eens proberen.
En je slippertjes ook daar ben ik wel heel benieuwd naar want ze zijn wel heel schattig.
Deze laarsjes vind ik ook weer super leuk.
Groetjes Brigitte

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ik wil ze best wel een keer uitproberen graag zelfs :-)
Je maakt zulke leukies ben nu bezig voor mijn dochter de pop om wat te haken zoals een muts en een sjaaltje en wilde ook nog laarsjes maken..............komt dat even goed uit!!
Heerlijk al dat gekregen spul vooral je sokkenwol is helemaal super succes ermee en ik ga je een mailtje sturen :-)
Groetjes Jacqueline

Anna zei

Very cute little boots !
Anna