zondag 11 november 2012

Verrassingen @home*

Het is vast GEEN verrassing dat er weer een paar mutsjes gehaakt zijn hier in Zwolle*
2 stoere
Piepklein in legergroen en bruin!

Het Fuchsiaroze is ook geen verrassing meer!
Dagelijks gaan alle wolletjes door mijn handen..

Des te groter was de verrassing dat ik voor mijn verjaardag werd ontvoerd....
richting Staphorst!
We hebben er heel wat meegemaakt..
Thee aan de keukentafel bij een Staphorster dame die prachtig stipwerk maakte, maar ook een verkleedpartij voor mij regelde.
Zelf hebben we ook gestipt en nog veel meer leuke dingen beleefd.
staphorstiship
 

Lieve schoonzussen en vriendinnen lieten niet voorbij gaan dat ik een leuke leeftijd heb bereikt en hadden deze verrassing bedacht!


Na afloop van het volgende  feestje werd er ook nog prachtig muziek gemaakt en gezongen door de kids en vriendin!
Talentjes hoor!
 

Groot en klein was erbij en ik geniet nog steed na..
Daarom eindelijk  deze verrassende post..
Zien jullie ook weer eens dat er behalve het haken van slofjes en mutsjes, nog meer
meer te beleven is aan het thuisfront*

******************


Geen opmerkingen: